راهنمای خرید لپ تاپ استوک
نوشته شده توسط : ساحل

راهنمای خرید لپ تاپ استوک

استوک (Stock) در زبان انگلیسی به معنی کالای ذخیره و یا موجود در انبار میباشد ولی در زبان فارسی برای انواع کالاهای دست دوم بکار برده میشود.

در اروپا و آمریکا اکثر فروشگاه های زنجیره ای بزرگ برای جذب بیشتر مشتری، به خریداران مهلت تست (چند روزه یا یکی - دوماهه) می دهند. در این مدت، اگر به هر دلیلی مشتری دستگاه را نپسندید، می تواند به فروشگاه مراجعه کرده و دستگاه را عوض کند. دستگاهی که توسط مشتری به فروشگاه بازگردانده شده است، به انبار منتقل شده و به هیچ وجه،راهنمای خرید لپ تاپ استوکبه عنوان دستگاه نو فروخته نمی شود.

 

شرکت های بزرگ مانند DELL و HP برای جلوگیری از توقف چرخه ی تولید و عرضه، لپ تاپ هایی که تاریخ گارانتی شان، در حال اتمام باشد را از مشتری خریداری و آن را با لپ تاپ جدید تعویض می کنند، به این ترتیب، هم لپ تاپ های نو را فروخته اند، هم از فروش مجدد لپ تاپ های خریداری شده به کشور های دیگر ، سود خوبی کسب می کنند.

 

بنابراین لپ تاپ هایی که در بازار ایران به عنوان استوک فروخته می شوند معمولا بین چند روز، تا چند سال استفاده شده اند. لپ تاپ استوک، این روزها بهترین پیشنهاد برای افرادیست که نیاز به هزینه کمتر و کیفیت مناسب دارند.

 

لپ تاپ استوک معمولا در چند دسته کیفیتی، دسته بندی می شود، این لپ تاپ ها دارای درجه بندی A , +A , ++A می باشد و قیمت آنها به نسبت این درجه بندی تعیین می شود.





:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: